خواستگاری شاعرانه

[][][]... کلبه چوبی ...[][][]

الهى كه بخت توراواكنم
توراتوى بخت خودم جاكنم
خودم راكه عمريست گم كرده ام
خوشادرنگاه توپيداكنم
دلم رابدست توياهى دهم
خودم رابه دست تورسواكنم
عروس تك خاندانم شوى
دلم راچوغنچه شكوفاكنم
خودت مادربچه هايم شوى
خودم راكنارتوباباكنم
من ازدست تنهايى آزرده ام
بياباتوايجاديك ماكنم
شروطت قبول است وحرفت سند
سندرابياوركه امضاكنم
دوچيزاست كمبودمن
عشق تووآهى كه باناله سوداكنم
مباداتصوركنى قادرم توراصاحب باغ و ويلاكنم
ولى ميتوانم به اعجازشعرتوراساكن كاخ روياكنم
الهى كه توساراي من باشى وخودم رابه اين حيله داراكنم
نبين ظاهرم رامجالى بده
كه خودم رابراي تومعناكنم
نبين ظاهرتق ولق مرامن آنم كه باشعرغوغاكنم
بيابعدازاين نان شعربخور كه تاچاغى ات رامداواكنم
به يك گونى پرشبيهى گلم
بياهيكلت رامقواكنم
خودم حسن يوسف ندارم ولى
توراميتوانم زليخاكنم
در باغ سبزي نشانم بده كه باغ دلت رامصفاكنم
بياجاي درياي پول ورفاه
توراغرق اشعار زيباكنم

"مهدى دانش"



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت8:19---18 ارديبهشت 1391
slm webloge khubi dari age khasti mano blink begu ta manam belinkamet

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت8:0توسط mahsa & morvarid‏ | |